پویش "رکاب و کتاب" با همکاری اپلیکیشن دوچرخه

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداری تهران، پویشی با عنوان «کتاب و رکاب» را از روز ۲۴ آبان و هم‌زمان با روز کتاب و کتابخوانی آغاز کرده است. هدف از برگزاری این پویش، ارائه مشوق‌های متنوع به شهروندان دوچرخه‌سوار شهر تهران و ایجاد علاقه‌مندی و ترویج دوچرخه‌سواری در میان عموم اقشار جامعه با در نظر داشتن علایق و ترجیحات مختلف است. شعار این پویش فرهنگی و اجتماعی «شهروند سالم، شهروند دانا» در نظر گرفته شده است. چراکه وجود شهروندانی سالم و دانا، لازمه داشتن شهری متعالی و پیشرو است.

این کمپین با مشارکت یک ارائه‌کننده کتاب‌های الکترونیک، برگزار خواهد شد و شهروندان تهرانی تا پایان دی‌ماه می‌توانند به ازای حداقل ۱۰ کیلومتر پیمایش در هر روز، کد تخفیف خرید کتاب دریافت کرده و کتاب صوتی و الکترونیکی مورد نظر خود را از مجموع بیش از ۵۰ هزار کتاب ارائه شده خریداری کنند.

گفتنی است از مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن «دوچرخه»، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین فروشگاه‌های دوچرخه، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی و … است. علاقمندان می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.