برخورد جدی با دفاتر پیشخوان متخلف استان همدان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان در جلسه کارگروه رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان با اشاره به رسیدگی تخلفات 21 دفتر در سطح استان تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات از اوجب واجبات است و با دفاتر متخلف برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با تاکید بر اهمیت کیفیت در ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: کیفیت در ارایه خدمات نقش بسزایی در افزایش واگذاری خدمات سایر دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دارد.

ساکی در ادامه جلسه با توصیه به مسئولان دفاتر پیشخوان جهت پیشگیری در وقوع تخلف گفت: با مطالعه قوانین و دستورالعمل های سازمان تنظیم مقررات به صورت دوره ای می توان از تخلفات بوجود آمده جلوگیری کرد.

وی، با اشاره به تخلفات صورت گرفته دفاتر پیشخوان در این جلسه گفت: عمده ترین تخلفات در این دفاتر در حوزه های عدم رعایت مفاد و دستورالعمل های اجرایی مربوط به دستگاه های خدمات دهنده، عدم رعایت مقررات طرح تکریم ارباب رجوع، عدم حضور دارنده پروانه یا فرد معرفی شده به عنوان مدیر داخلی  یا جانشین و  عدم نصب تابلو سردرب طبق دستورالعمل سازمان  تنظیم مقررات بوده است.

در پایان جلسه، ماهیار عطار سرپرست تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب ضمن تاکید بر لزوم افزایش بازرسی‌های دوره ای و تصادفی، بر لزوم اعمال تخلفات در سامانه رتبه بندی دفاتر جهت اعمال تخلفات در رتبه دفاتر تاکید کرد.