خدمات ویژه به ۷۲۰۱ خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه رسیدگی به امور روستائیان استان، از ارائه خدمات ویژه به هفت هزار و ۲۰۱ خانوار روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین کلانتری  گفت: در این نشست برای عملیاتی کردن و تسریع در روند اجرای این خدمات تصمیم های خوبی گرفته شد. لوله کشی گاز، احداث حمام و ارتقاء سلامت خانواده ها با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد امام(ره) و ۵۰ درصدی استانداری برای ۲ هزار و ۲۰۱ خانوار با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از این خدمات ویژه هستند.

کلانتری با اشاره به توجه وعنایت ویژه معاون روستایی ریاست جمهوری برای تامین تسهیلات به یکهزار خانوار در استان گفت: سهم هر شهرستان، خانوارهای هدف و بانکهای عامل مشخص شده است و به زودی این امر اجرا می شود.

وی ابراز داشت: برای تکمیل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی مقرر شد نسبت به پرداخت تسهیلات از سوی بانکهای عامل با توجه به تضمین دولت در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد. خوشبختانه از این تعداد، تاکنون ۲ هزار واحد آن پیشرفت فیزیکی خوبی داشته بطوریکه به مرحله سقف رسیده است و تاکید براین است تا در روند پیشرفت یک هزار و ۵۰۰ واحد دیگر تسریع به عمل آید.