عملکرد موفق پلیس فتا در پایش فضای تولید و تبادل اطّلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: عملکرد موفق پلیس فتا در پایش فضای تولید و تبادل اطّلاعات موجب کاهش آسیب به کاربران در فضای مجازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن حضور و تبریک هفته ی نیروی انتظامی گفت: عملکرد موفق پلیس فتا در پایش فضای تولید و تبادل اطّلاعات موجب کاهش آسیب به کاربران در فضای مجازی شده است.

وی با اشاره به وجود زیرساخت مناسب در حوزه های ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان و تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای وظایف وزارت متبوع در استان و همچنین اهمیت محتوا و صیانت از کاربران در فضای مجازی گفت: عملکرد پلیس فتا در آموزش و پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی بسیار عالی و مطلوب است .

سید یاسر حسن پور در دیدار با محمد رضا فدائیان رئیس پلیس فتا استان گفت: آموزش ، پیشگیری و برخورد با متخلفان حوزه فضای مجازی در بستر سازی و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و ایجاد فضایی امن موثر است.

در این دیدار رئیس پلیس فتای استان ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و ارائه گزارش اقدامات پلیس فتای استان گفت: تعامل موثر پلیس فتا با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان موجب امنیت و کاهش مخاطرات در این حوزه می شود.

حسن پور با تاکید به حوزه های همکاری پلیس فتا و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: همکاری مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با پلیس فتا در ارائه گزارش های امنیت سایبری به صورت برخط از مهمترین بخش های همکاری این دو نهاد است.

وی در پایان گفت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان آماده همکاری در حوزه های مختلف با پلیس فتا و کمک به حفظ حقوق و صیانت و حمایت از کاربران در این حوزه است.