راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی شهرداری یزد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی در راستای اجرای پروژه های مورد نیاز شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ـ مجید بیکی با اعلام راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی در راستای اجرای پروژه های مورد نیاز شهرداری افزود: با توجه به بارگذاری این نرم افزار در سایت شهرداری، در صورتی که دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تمایل داشته باشند تا پایان نامه های آنها مورد حمایت شهرداری قرار گیرد، می توانند پروپوزال نهایی خود را به آدرس اینترنتی https://www.yazd.ir تب خدمات الکترونیک ثبت نمایند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد تصریح کرد: بدین منظور موضوعات مرتبط با مسائل و مشکلات شهر و شهرداری به صورت فراخوان در سامانه مذکور نمایش داده شده و دانشجویان براساس رشته تخصصی خود می توانند موضوع مرتبط را انتخاب کرده و سپس نسبت به تنظیم پروپوزال اقدام نمایند.

لازم به ذکر است اعتقاد شهرداری یزد بر این است که انجام طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی کاربردی می تواند در زمینه های مختلف اعم از جلوگیری از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، جلب رضایت بیشتر ذی نفعان، سرعت بخشی به خدمات رسانی به شهروندان و همچنین بهبود شگرف در فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شهروندان مفید باشد.

دانشجویان می بایست برای ورود به سامانه در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را به صورت کامل وارد کنند.