بازدید رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پروژه‌های شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن حضور میدانی در سطح شهر مسجد سلیمان به بازدید از مناطق و محلات مختلف این شهر پرداخت و پس از آن جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات شهرداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا تشکیل شد که در این جلسه مسئولین هر شهرستان و حوزه به بیان مشکلات و معضلات شهری پرداختند.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه در سال پایانی فعالیت شورای پنجم هستیم، بر حرکت بابرنامه شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا و دهیاری‌ها در این زمان و تلاش برای تحقق کامل برنامه‌های مصوب تاکید نمود.

وی با تاکید بر پتانسیل‌های زیاد استان خوزستان نظیر رودخانه کارون، صنایع نفت گاز و کشاورزی اضافه کرد: این پتانسیل‌ها می‌توانند کمک شایانی به تأمین هزینه‌های شهرداری‌ها کنند و همچنین از مجموعه‌های صنعتی موجود در منطقه نیز می‌توان کمک گرفت.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین گفت: مشکلات مدیریت شهری شهرستان‌های استان خوزستان و مطالبات آنها از دستگاه‌های دولتی را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.