شهردار کرمانشاه از اسم قالیباف سوءاستفاده می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: ۲۵ بار شهردار را به صحن علنی دعوت کرده‌ایم ولی بیش از یک سال است در هیچ جلسه شورای شهر شرکت نکرده و به درخواست اعضای شورا نیز اهمیتی نمی‌دهد.

غلامرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بالا گرفتن چندباره اختلاف میان اعضای شورا و شهردار کرمانشاه، اظهار کرد: بارها شده که وقتی دستورجلسات شورا مطرح می‌شود، اعضای حامی شهردار در جلسه علنی غیبت کرده یا وقتی جلسه تشکیل می‌شود آن را از حدنصاب می‌اندازند.

وی افزود: ۲۵ بار شهردار را به صحن علنی دعوت کرده‌ایم که تنها ۲۲ بار در زمان ریاست من در شورا بوده و مدارک آن نیز وجود دارد ولی آقای شهردار بیش از یک سال است در هیچ جلسه شورای شهر شرکت نکرده و به درخواست اعضای شورا نیز اهمیتی نمی‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: هیچ‌کدام از مسئولان ذی‌ربط استان نیز به تخلفات شهردار کرمانشاه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند درحالی که تعداد تخلفات وی فوق‌العاده زیاد است.

وی ادامه داد: شهردار کرمانشاه قبلاً پایتخت‌نشین و یکی از مدیران مناطق شهرداری در زمان آقای قالیباف بوده است و به همین دلیل از اسم ایشان سوءاستفاده می‌کند.

امیری خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نیز به‌خاطر این که آقای قالیباف رئیس مجلس است و ممکن است در آینده رئیس جمهور شود، با وی هیچ برخوردی نمی‌کنند و هیچ کس جرأت مقابله با او را ندارد.

وی تصریح کرد: البته نزدیک شش ماه است که طلوعی، شهردار کرمانشاه می‌خواهد با رئیس مجلس عکس بگیرد اما این اجازه را به او نداده‌اند.