نتیجه تصمیمات کمیته فنی باید به نفع شهرداری‌ها باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، جلسه کمیته فنی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با حضور معاون بازرگان، جمعی از مدیران سازمان همیاری و نمایندگان اداره کلی دفتر فنی و امور شهری استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

ناصر بهزاد در این جلسه با تاکید بر تلاش کمیته فنی سازمان همیاری در راستای کمک به تامین مطلوب تجهیزات، کالاها، ماشین آلات و... مورد نیاز در حوزه شهری افزود: نتیجه تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های این کمیته باید به نفع شهرداری‌های استان باشد.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی هدف کمیته فنی سازمان همیاری را کمک به شهرداری‌های استان در جهت ارتقاء بعد فنی پروژه‌ها و طرح‌های مختلف قابل اجرا در شهرها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به کمبود اطلاعات و محدودیت‌های کارشناسان حوزه شهری، این کمیته با ارائه نظرات فنی و مشاوره‌های تخصصی می‌تواند در کاهش چالش‌های پیش روی شهرداری‌ها و همچنین تهیه بهترین تجهیزات و تامین نیازها مورد استفاده در حوزه مدیریت شهری استان، موثر عمل کند.

لازم به ذکر است در این جلسه تصمیم گیری در خصوص نحوه جذب اعتبارات قیر و روش مناسب تخصیص آن برای شهرداری‌های شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر استان مطرح و باتوجه به نظرات ارائه شده، مقرر شد، پیگیری‌های لازم توسط کمیته فنی سازمان همیاری انجام شود.

همچنین ضمن بررسی طرح مبلمان شهری شهرداری‌های استان، موضوع تهاتر و تبادل ماشین آلات شهرداری‌های استان مطرح و مقرر شد با تسهیلگری کمیته فنی بعنوان اولویت برنامه های نیمه دوم سال اقدام شود.