تجهیز روستای اوزی شهرستان کلیبر به اینترنت پرسرعت " های وب " و پوشش تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به احداث سایت همراه و اینترنت " های وب " در روستای اوزی شهرستان کلیبر ،گفت : با راه اندازی اینترنت پرسرعت " های وب " و سایت همراه در روستای اوزی شهرستان کلیبر 48 خانوار این روستا با جمعیتی بالغ بر 153 از روستاییان این روستا تحت پوشش اینترنت و تلفن همراه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاهای استان از پوشش همراه و اینترنت، گفت : با برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم تلاش برای تحقق اتصال تمامی روستاهای استان به اینترنت پر سرعت در حال انجام هست.

فرزاد در رابطه اهمیت متصل شدن روستاها به ارتباطات اینترنت همراه پر سرعت گفت: وقتی اینترنت و فناوری در دل روستاها راه اندازی شود، به طور قطع بر بهبود کیفیت زندگی روستائیان تاثیر مستقیمی می گذارد و یکی از تاثیرات مثبت آن ایجاد اشتغال در روستاها و افزایش سطح کیفیت تحصیلی است.

وی افزود : خوشبختانه با راه اندازی اینترنت پرسرعت " های وب " و سایت همراه، در روستای اوزی شهرستان کلیبر 48 خانوار این روستا با جمعیتی بالغ بر 153 نفر از روستاییان این روستا تحت پوشش اینترنت و تلفن همراه قرار گرفتند.

لازم به ذکر است هزینه این سایت از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.