دهگردشی و بررسی مشکلات ارتباطی روستاهای شهرستانهای ماهنشان ایجرود

در دهگردشی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان و نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی مشکلات 12 روستا بررسی شد.

در دهگردشی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان و نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی مشکلات 12 روستا بررسی شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان زنجان، جلسه دهگردشی با حضور حامد سرائی مدیر کل و نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و جمعی از مسولین دستگاه‌های مرتبط در روستا‌های باریک آب،آقبلاق، الاچمن، دورمشقان، چتز، خاکریز، اوغلبیک علیای شهرستان ایجرود و روستاهای شیخ لر، گنج آباد، کاکا، گلابلو، ساغرچی، قلعه جوق شهرستان ماهنشان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مشکلاتی همچون ارتباطات و اینترنت بحث و تبادل نظر شد.

سرائی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ارتباطی و فناوری  اطلاعات در این شهرستان ها ارائه کرد.

وی با اشاره به عزم جدی کلیه واحدهای تابعه حوزه ICT  در جهت رفع مشکلات شهرستان، خواستار رسیدگی به امور زیرساختی و فناوری اطلاعات در تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان ها شد.

در ادامه در خصوص وضعیت توسعه اینترنت پرسرعت، آنتن دهی تلفن همراه مواردی مطرح شد که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به سوالات مطروحه پاسخ دادند.