ارتقاء درجه ۱۱ شهرداری کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه ۱۱ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی با اعلام این خبر گفت: درجه شهرداری‌های شیروان در استان خراسان شمالی و ایذه در استان خوزستان به 9 ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های سراوان در استان سیستان و بلوچستان و کنگاور در استان کرمانشاه به 8 ارتقاء پیدا کرد. درجه شهرداری‌های اردستان در استان اصفهان، مهران در استان ایلام و نصیر شهر در استان تهران هم به 7 ارتقاء یافت.

رجب صلاحی همچمنین اعلام کرد: درجه شهرداری کیاشهر در استان گیلان به 6، درجه شهرداری‌های سیمین شهر در استان گلستان و شهرامام در استان خوزستان به 5 و درجه شهرداری کامو و چوگان در استان اصفهان به 3 ارتقاء پیدا کرد.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‎‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (3) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (1/4/1370) هیات وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (3479 مورخ 19/1/94) به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.