اتصال شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه بیان کرد: بنابر مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته از سیستم بانکی کشور،با اتصال شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی، محدودیت پرداخت عوارض تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بستر pc-pos شهرداری ارومیه برداشته شد.

به گزارش ایمنا، یاسر اسدپور در این باره اظهار کرد: در راستای رعایت مباحث پدافند غیرعامل و سهولت تأیید پرداخت آنی قبوض در مناطق شهرداری به صورت آنلاین، شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی وصل شد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهروندان از این پس و در ایام شیوع کرونا، برای پرداخت مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان نیازی به مراجعه به شعب بانک ندارند. شهروندان مبالغ را در واحدهای شهرداری از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: از طریق بستر ارتباطی بین شبکه اینترانت شهرداری و شبکه بانکی که از قبل برقرار شده، قبوض پرداختی به صورت آنی تأیید می‌شود. خدمات مورد تقاضا در همان روز به شهروندان ارائه می‌شود تا نیازی به حضور مجدد شهروندان در شهرداری نباشد.

وی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن ارومیه در وضعیت قرمز و به منظور کاهش تردد شهروندان به شهرداری و سایر ادارات، این سازمان تمامی توان خود را برای کاهش مراجعه به کار گرفته و این امر گامی مهم در راستای حفظ سلامتی شهروندان و رفاه حال آنها است.