استفاده از ظرفیت کارگروه توسعه مدیریت برای پیشبرد توسعه دولت الکترونیکی و هوشمند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ظرفیت های کارگروه توسعه مدیریت در ادارات می توان در راستای توسعه فردی و آموزشی کارکنان، رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی و پیشبرد توسعه دولت الکترونیکی و هوشمند استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اهمیت این کارگروه و جایگاه آن در راستای تبیین نقشه راه اصلاح نظام اداری به منظور ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری تأکید کرد. 

غلام پور در ادامه گفت : باید تمام توان و پتانسیل های موجود برای توسعه بیشتر دولت الکترونیکی و هوشمند استان  به کار گرفته شود.

وی در پایان افزود: رعایت بهداشت فردی در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، رعایت نظام آراستگی در محیط کاری، رعایت اخلاق مداری درانجام امورات، تسلط و اشرافیت به وظایف محوله، به روز بودن به مسایل کاری و بالا بردن سطح علمی و دانش، استفاده از تجربیات خوب گذشته در راستای پیشبرد اهداف سازمان، بی تفاوت نبودن در امورات اداری ومشارکت داشتن، ارائه گزارش از عملکرد حوزه ها به منظور تقویت نقاط ضعف و نشان دادن نقاط قوت از جمله وظایف کارگروه توسعه مدیریت می باشد.