بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اداره کل پست

هم زمان با 17 مهر ماه روز جهانی پست فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تبریک به کارکنان پست استان از این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، هم زمان با هفدهم مهر ماه روز جهانی پست از این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بازدید از حجم مرسولات و فرآیند مبادلات خاطر نشان کرد: نقش پست در ایام کرونا بیشتر از گذشته نمایان شده است و کارکنان پست در کمک به توسعه  کسب و کار های اینترنتی نقش مهمی را دارند.

در این دیدار مهدی سبحانی مدیر کل پست استان گزارشی از وضعیت پست استان را ارائه داد و گفت: اداره کل پست از ارگان های پرترافیک کاری در ایام شیوع بیماری کرونا بوده که در کنار سایر نهادهای مرتبط و مدافعان سلامت، توانسته نقش مهمی را در کاهش ترددهای غیرضروری و پویش در خانه ماندن ایفا کند.

وی همچنین از افزایش 147 درصدی مرسولات خرید اینترنتی در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود : مردم در ایام کرونا توانستند مرسولات خریداری شده اینترنتی را از طریق پست دریافت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان این بازدید با تقدیم لوح سپاس از مدیرکل و کارکنان خدوم و پرتلاش پست استان تقدیر کرد.