مسابقه عکاسی "یلدا و خانواده عاری از کرونا"

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران قصد دارد همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و با هدف همگرایی خانوادگی و پاسداشت سنت های دیرینه ایرانی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی یلدا و خانواده با موضوع "یلدا و خانواده عاری از کرونا" کند.

علاقه مندان می توانند با توجه به لزوم برپایی مراسم شب یلدا تحت پروتکل های بهداشتی، عکس های خانوادگی خود از مراسم امسال را که بدون برگزاری میهمانی و حضور اقوام برگزار شده است به این مسابقه ارسال کنند. شرایط شرکت در این مسابقه به شرح ذیل است:

- شرکت در مسابقه برای تمام همکاران رسمی و قراردادی شهرداری در واحد های مستقل و غیر مستقل بلامانع است .

- هر یک از همکاران حداکثر امکان ارسال 5 عکس را دارند.

- عکاس و صاحب اثر می تواند همکار یا یک نفر از خانواده درجه یک ایشان باشد .

- عکس های ارسالی را به صورت فایل (document) و با بالاترین کیفیت دوربین عکاسی یا دوربین تلفن همراه ارسال کنید.

- ویرایش عکس ها در حد اصلاح کادر ، نور ، رنگ و شفافیت تا جاییکه به سندیت عکس و حقیقی بودن آن خدشه وارد نشود بلامانع است .

- عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ تصویری باشند.

- از نظر برگزار کننده، ارسال کننده‌ عکس ، مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده‌ اثر خواهد بود.

- برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و موارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.

- به همراه ارسال هر عکس می بایست اطلاعات فردی شامل : 1- نام و نام خانوادگی همکار شهرداری 2- شماره پرسنلی 3- محل خدمت 4- شماره تلفن همراه 5- نام و نام خانوادگی عکاس (خود همکار یا یک نفر از خانواده درجه یک) در یک فایل متن در ذیل عکس ارسال گردد .

- عکس های دریافت شده مشروط به رعایت موارد فوق در شورای داوری مسابقه ارزیابی شده و به 5 عکس برگزیده جایزه 1 میلیون تومانی و به 15 عکس منتخب جایزه 500 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

- به کلیه آثار پذیرفته شده در مسابقه گواهینامه حضور در مسابقه اهدا خواهد شد.

- هیات داوران علاوه بر توجه به اصول عکاسی از جمله کادر بندی ، نور و سوژه یابی در آثار ارسالی به خلاقیت در خلق مفاهیم و به خصوص نگاه ویژه شرایط شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های مربوطه توجه ویژه خواهند داشت.

مهلت ارسال آثار حد اکثر تا تاریخ 6 دی ماه می باشد.

- ارسال اثر به مسابقه به منزله پذیرش کلیه شرایط مسابقه می باشد و در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد ، اثر ارسال شده در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

- همکاران عزیز می توانند عکس ها را از طریق پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا شبکه های اجتماعی به شماره 09210651210 ارسال نمایند.