مدیریت شهری همدان برای احداث پردیس سینمایی اعلام آمادگی کرد

به گزارش ایسنا حمید بادامی‌نجات رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای‌ اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه قرار بود پردیس سینمایی در زمینی پشت میدان بار در بلوار شهید رجایی احداث شود، افزود: سال‌هاست این اتفاق بنا به دلایلی به تعویق افتاده است.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: یکی از علل طولانی شدن این پروژه بحث مالکیت زمین بود که شهرداری نتوانست مشکل آن را حل کند و از طرف دیگر سرمایه‌گذار پای کار نبود.طی چند روز گذشته جلسه‌ای با حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان برگزار و مقرر شد شهرداری در این باره ورود و کمک کند.

بادامی‌نجات مطرح کرد: یکی از مکان‌های پیشنهادی برای احداث پردیس سینمایی در کنار پارک شش هکتاری بلوار امام خمینی(ره) است که شورا با این قضیه موافقت کرد و باید روند اداری آن در شهرداری طی شود.احداث پردیس سینمایی در کنار پارک شش هکتاری تحول و رونق اقتصادی را در این منطقه به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان چندی پیش از ساخت نخستین پردیس سینمایی استان در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح در شهر اسدآباد با مشارکت شهرداری طی امضا تفاهم نامه اجرا خواهد شد.