شهرداران لاتین: تغییر سیاسی در شهر پساصنعت 

شهرداران لاتین: تغییر سیاسی در شهر پساصنعت 

Latino Mayors: Political Change in the Postindustrial City

 نویسنده: ماریون ار, دومینگو مورل (Marion Orr, Domingo Morel)

ناشر:  Temple University Press

تاریخ انتشار: 2018

تعداد صفحات: 282 صفحه

 

 

معرفی کتاب:

همین اوایل دهه 1960، مردم لاتین تقریباً به طور کامل از سیاست های شهر کنار گذاشته شدند. این امر ظهور شهرداران لاتین در سه دهه گذشته را به یک داستان قابل توجه آمریکایی تبدیل  می کند, روایتی که جانشینی قومی، تغییر جمعیت شهری و زمینه های سیاسی را توضیح می دهد.

مجموعه پرجنب وجوش شهرداران لاتین دارای مطالعات موردی از یازده شهردار لاتین در شش شهر آمریکا است: سان آنتونیو، لس آنجلس، دنور، هارتفورد، میامی و پراویدنس. سردبیران و مشارکت کنندگان شهرداران لاتین را از نظر سبک ها و سیاست های حاکمیتی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. آنها توصیف می کنند که چگونه نامزدها مسائل نژادی، طبقاتی و اقتصادی را شکل می دهند, به ویژه در مبارزات غیر نژادی.

شهرداران لاتین همچنین به سیاست های ائتلاف، ادغام سیاسی و چگونگی فعالیت گروه های جامعه و همچنین چالش هایی که این پیشگامان در مقام خود از تنش های سیاسی و مسائل حاکمیتی که حتی گاهی به لاتین ها آسیب می رساند، پرداخته اند.

درباره نویسنده:

ماریون اور استاد سیاست عمومی و علوم سیاسی و مطالعات شهری در دانشگاه براون است. وی نویسنده کتاب سرمایه اجتماعی سیاه است: سیاست اصلاح مدرسه در بالتیمور. نویسنده  مشترک کتاب رنگ اصلاح مدرسه: نژاد، سیاست و چالش آموزش شهری؛ و سردبیر تحول در شهر: سازماندهی جامعه و چالش تغییر سیاسی.

دومینگو مورل استادیار علوم سیاسی در دانشگاه راتگرز، نیوآرک و عضو وابسته مطالعات شهری جهانی و مرکز حقوق، نابرابری و حقوق متروپولیتن در راتگرز نیوارک است. وی یکی از بنیانگذاران موسسه سیاست های لاتین در دانشگاه راجر ویلیامز و رئیس سابق کمیته اقدام سیاسی لاتین رود آیلند است.

 

برخی سایت هایی که می توانید کتاب را تهیه نمایید:


www.amazon.com

 آیا شما این کتاب را خوانده اید؟
نظر خود در مورد این کتاب را با دیگران به اشتراک بگذارید: