شهر ملت: چرا شهرداران اکنون دنیا را اداره می کنند

شهر ملت: چرا شهرداران اکنون دنیا را اداره می کنند 

  The Nation City Why Mayors Are Now Running the World

 نویسنده: رحم امانوئل (RAHM EMANUEL)

موضوع: سیاست، مدیریت شهری    

ناشر:  knopf

تاریخ انتشار: 2020

تعداد صفحات: 256 صفحه

زبان: لاتین

 

 

 

 

 

 

 

معرفی کتاب:

در زمان اضطراب از کارایی دولت ملی ما ، رحم امانوئل دیدگاه روشنی هم برای ترقی خواهان و هم برای میانه روها، در مورد چگونگی انجام کارها در آمریکا امروز ارائه می دهد, یک چشم انداز خوش بینانه و آینده نگر از آینده آمریکا و از یکی از بهترین ذهن سیاسی باتجربه و اصیل.

در The Nation City رحم امانوئل شهردار سابق دو دوره شیکاگو و رئیس ستاد کاخ سفید برای رئیس جمهور باراک اوباما، شرح دست اول از چگونگی ایستادن شهرها به جای دولت فدرال، در مرکز نوآوری و حکمرانی موثر را ارائه می دهد. امانوئل با بهره گیری از تجربیات خود در شیکاگو و روابطش با سایر شهرداران اطراف آمریکا ده ها نمونه ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه شهرها در سطح محلی، آموزش، زیرساخت ها، شرایط شغلی و سیاست های زیست محیطی را بهبود می بخشند.

امانوئل استدلال می کند که شهرها باستانی ترین نهادهای سیاسی هستند که قدمت آنها به هزاران سال قبل باز می گردد و به عنوان دولت های ملی زمان ما شکل گرفته اند. وی روشن می سازد که چگونه شهرداران در برابر رأی دهندگان خود نسبت به سایر مقامات منتخب پاسخگو هستند و روشن می کند که ترقی خواهان و مرکز خواهان می توانند با تمرکز انرژی خود به سیاست های محلی، اهداف خود را به بهترین وجه انجام دهند. "شهر ملت" راهی جدید ، پرانرژی و امیدوار کننده را ترسیم می کند.

درباره نویسنده:

رحم امانوئل پنجاه و پنجمین شهردار شیکاگو بود که از سال 2011 تا 2019 دو دوره خدمت کرد. وی پیش از این به عنوان رئیس ستاد رئیس جمهور اوباما، مشاور ارشد رئیس جمهور کلینتون و به عنوان رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات و مجلس نمایندگان دموکراتیک مجلس نمایندگان فعالیت می کرد. وی یکی از مشارکت کنندگان در ABC News است و در شیکاگو زندگی می کند.

 

برخی سایت هایی که می توانید کتاب را تهیه نمایید:

 www.amazon.com

آیا شما این کتاب را خوانده اید؟

نظر خود در مورد این کتاب را با دیگران به اشتراک بگذارید: