رشد ۳۵ درصدی صدور پروانه‌ های ساختمانی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در این منطقه نسبت به سال ۹۸ رشد ۳۵ درصدی داشته است.


کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن ابراز خرسندی از افزایش ساخت و سازها در منطقه دو شهرداری، اظهار کرد: سال گذشته متراژ پروانه‌های صادر شده در منطقه دو نسبت به سال ۹۸، ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: اگر چه در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، سازمان‌ها با تعطیلی‌های ناخواسته‌ای نیز مواجه شدند و همزمان تورم و رکود اقتصادی را در کشور شاهد بودیم که با تلاش کارکنان منطقه، صدور پروانه ساختمانی رشد یافت.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه کاربردی کردن برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات تلاش شده تا این منطقه به عنوان پیشرو در بین سایر مناطق باشد، اظهار کرد: در این خصوص و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تمهیدات مجموعه شهرداری اصفهان در فاصله‌گذاری اجتماعی سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس My.Isfahan.ir پیاده‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر امکان حضوری ملاقات، امکان ملاقات‌های تصویری اینترنتی و همچنین ارتباط تلفنی مستقیم با شهردار منطقه با شماره ۳۳۳۷۷۳۳۴ در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فراهم شد.