رشد ۳۸ درصدی ساخت و سازها در قزوین

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت : ساخت و سازها در مناطق سه گانه شهر قزوین نسبت به مدت مشابه ۹ ماهه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، حمید ضیایی روز پنجشنبه با اعلام این مطلب افزود: شهرداری قزوین طی ۹ ماهه نخست امسال در مناطق سه گانه برای ساخت و ساز سه هزار و ۷۸۵ واحد مسکونی ، تجاری و یا اداری ۸۹۲ پروانه احداث صادر کرده است که نسبت به مدت مشابه سال ۸۹ افزایش ۳۸درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: مناطق سه گانه شهرداری قزوین همچنین آذرماه سال جاری برای احداث ۲۱۹ واحد مسکونی، تجاری و اداری ۵۶ پروانه ساخت صادر کرده که در مقایسه با آذرماه سال گذشته شاهد رشد ۲۱ درصدی هستیم.

ضیایی با اشاره به اینکه همچنین آذرماه سال جاری تعداد ۶۰ مورد پایان کار از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است، خاطر نشان کرد : بیشترین پایان کار صادر شده مربوط به منطقه سه شهرداری با صدور ۲۷ پایان کار است که شهرداری منطقه ۲ با ۲۱ و منطقه ۱ با ۱۲ پایان کار به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

ضیایی در پایان با اشاره به این که تعداد پایان کارهای صادرشده در ۹ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۱ درصدی را نشان می دهد، تعداد پایان کارهای ۹ماهه امسال را ۶۳۵ مورد اعلام کرد.