نشست کارگروه ویژه رفع نیازهای فیزیکی کالبدی محلات حاشیه نشین تشکیل شد

نشست کارگروه ویژه رفع نیازهای فیزیکی کالبدی محلات هدف حاشیه نشین به ریاست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با حضور اعضای کارگروه متشکل از نهادهای حمایتی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشکیل شد.


به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ در این نشست ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت حاشیه نشینی در کشور، فهرست نیازهای فیزیکی و کالبدی محلات هدف تشریح شد.در این نشست نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری برای رفع نیازهای احصا شده، ظرفیت ها و منابع موجود خود را تشریح و بر همسویی و هم افزایی اقدامات و برنامه های دستگاه متبوع برای اجرای پروژه ها تاکید کردند.

همچنین مقرر گردید پروژه‌های 44 محله دارای دفتر تسهیلگری که در برنامه اقدام مشترک شرکت بازآفرینی شهری نمی‌باشند، توسط ستادهای بازآفرینی استان‌ها مصوب و به برنامه مذکور اضافه شوند. در این خصوص مقرر شد شرکت بازآفرینی شهری مکاتبه لازم را با استانهای ذیربط انجام دهد.

در خاتمه مقرر شد فهرست نیازها و کمبودها به تفکیک نوع آنها برای هر دستگاه ابلاغ و دستگاه نیز برای اجرای هرچه سریعتر پروژه ها موارد را به واحدهای استانی و شهرستانی تابعه خود ابلاغ نمایند.