تقدیر از بانوی دهیار کارآفرین

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سومین روز از چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و درآستانه روز زن از روستای جعفر آباد باقراف بخش آفتاب شهرستان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در این بازدید که با همراهی چراغعلی معاون عمرانی استانداری تهران، فرهادی فرماندار تهران، موسوی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای تهران و جمعی از دست اندرکاران مدیریت روستایی استان بود، ساختمان چند منظوره دهیاری جعفرآباد باقراف با اعتباری بالغ بر 15 میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است روستای موصوف به همت دهیار بانوی پرتلاش و خلاق سرکار خانم عشرت قربانی اداره و به یکی از قطب های اقتصادی تهران تبدیل شده است این روستا معروف به دهکده برنز می باشد؛ در این روستا با همت دهیار و اعضای شورای روستا حدود۵۰ واحد تولیدی برنز شامل لوستر، مبل و...تولید و علاوه بر فروش در بازارهای داخلی در بازارهای جهانی نیز عرضه می شود.

در بازدید روستای موصوف که به همت فرمانداری تهران و بخشداری آفتاب برگزار شده بود، دهیاران بخش آفتاب نیز حاضر و ضمن پرسش و پاسخ با دکتر قربانی معاون امور دهیاری ها و مسوولین حاضر در جلسه مسایل و مشکلات خود را بیان‌نمودند.

در جریان این بازدید که به همت اهالی و شورا و دهیار روستا کارگاه های برنز راه اندازی شده است هیچ فرد بیکاری وجود ندارد.

دهیار روستای جعفرآباد باقراف جز کارآفرینان نمونه کشوری می باشد که بیش از ده سال عهده دار مسئولیت دهیاری می باشند.