بندرعباس شهروند درجه ۲ ندارد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مردم شهرک پیامبر اعظم، دوهزار و کمربندی شیرسوم همانند شهروندان ساکن در گلشهر شهروند بندرعباس هستند.

به نقل از ایمنا، فریده عامری سیاهویی در نطق پیش از دستور خود در تذکر به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اداره برق اظهار کرد: روشنایی معابر و علائم راهنمایی در شهرک پیامبر اعظم (ص) وضعیت اسفناکی دارد.

وی ادامه داد: نام گذاری مناطق نباید باعث گمراهی شده و شهروندان با توجه به مناطق شهری درجه‌بندی شوند. عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: مردم شهرک پیامبر اعظم، دوهزار و کمربندی شیرسوم همانند شهروندان ساکن در گلشهر شهروند بندرعباس هستند.

وی گفت: ما در شهر بندرعباس شهروند درجه دو نداریم و باید فوراً مشکل روشنایی در این مناطق رفع شود. عامری گفت: جا دارد شهردار منتخب نیز در طرح‌های توسعه‌ای خود این مناطق را در اولویت کاری قرار دهد.

عضو شورای شهر افزود: امروز تیم پرافتخار فوتبال ساحلی بانوان شهرداری در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور است و جا دارد با تمام قوا از این زنان ارزش آفرین حمایت شود.

وی تصریح کرد: یک تیم با چندین قهرمانی در سطح کشور نباید در اسکان و آب معدنی مشکل داشته باشد. امید داریم شهردار منتخب ضمن اعتماد به بانوان از توان مدیریتی آنها در مدیریت شهری استفاده کند.