پیشنهاد ارائه تخفیف ۲۵ درصدی به بدهکاران شهرداری رد شد

به گزارش ایسنا، در صحن علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران بررسی لایحه شهردار تهران در مورد اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران روی میز بررسی قرار گرفت و حسن رسولی در تشریح جزئیات این لایحه به قرائت گزارش کمیسیون تخصصی شهرسازی و بودجه پرداخت و گفت: شهردار در لایحه خود به صورت خلاصه متقاضی است که مصوبه قبلی شورا در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۹۹ به‌عنوان پاداش خوش حسابی برای کسانی که مطالبات شهرسازی را نقدا به جای اقساط پرداخت کند از ۲۵ درصد تخفیف یا جایزه برخوردار شود.

رسولی اظهار کرد: با وضعیت اسفبار بودجه شهرداری، آقایان سالای و فراهانی با این پیشنهاد موافق بودند و اکثریت اعضای حاضر در کمیسیون مشترک با رضایت نمایندگان شهرداری رای دادند. نظر ما این است که «رد» لایحه به رای گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران به نظر کمیسیون مشترک برنامه و شهرسازی در خصوص رد لایحه پیشنهادی شهرداری رای مثبت دادند. همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن بررسی لایحه شهردار در خصوص حذف بند ۸ قسمت ج پیوست شماره دو متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران رای مثبت دادند.