آغاز مرحله اول واکسیناسیون تاکسیرانان فومن

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فومن از آغاز واکسیناسیون ۶۰۰ نفر از تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید_۱۹ خبر داد.


جواد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: اکنون در ناوگان سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری فومن تعداد ۲۲۶ دستگاه تاکسی درون شهری، ۴۲ دستگاه بی سیم و ۳۲۸ دستگاه خطی زیر ۳۰ کیلومتر فعال است. که حدود ۲۰ نفر از رانندگان تاکسی این سازمان به دلیل سن بالا قبلاً واکسن کرونا را تزریق کرده بودند.

وی در ادامه افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فومن حدود سه هفته پیش اسامی حدود ۶۰۰ نفر از رانندگان تاکسی فومن را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده بود. که مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان این شهر از روز سه شنبه ۱۹ مردادماه در مسجد شپول کنار، واقع در خیابان شهدای فومن از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ۱۲.۳۰ ظهر آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۲۱ مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فومن تصریح کرد: رانندگان تاکسی فومن در این مرحله با تزریق واکسن ایرانی کووبرکت علیه بیماری کووید_واکسینه می‌شوند. وی از همه تاکسیرانان فومن درخواست کرد، تا در مهلت زمانی تعیین شده با مراجعه مسجد شپول کنار، واکسن کرونا را تزریق کنند.