تذکر عضو شورای شهر نسبت به لزوم ایمنی بازار گل شهید محلاتی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که موضوع ایمنی بازار گل شهید محلاتی و رشد بی رویه آن را در دستور کار خود قرار دهد.

به نقل از مهر، احمد صادقی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: دیروز بخشی از بازار گل محلاتی دچار آتش سوزی شده و حدود ۲۰ غرفه در آتش سوزی سوختند. اما جمعیت زیادی از مردم و مشتریان نیز که در محل حادثه بودند، خوشبختانه آسیب ندیدند.

عضو شورای شهر ادامه داد: بنده از گذشته نسبت به خطرات این بازار گل واقف بودم و از هفته‌های گذشته تیمی را برای بازرسی و بررسی وضعیت این محل تعیین کردم و پیش بینی بنده درست بود و دیروز در این مکان آتش سوزی داشتیم.

وی عنوان کرد: به علاوه این محل یک مکان بدون مجوز است و بدون ورود شهرداری در حال توسعه بی رویه و قارچ گونه است. عضو شورای شهر اظهار داشت: طی مدت شیوع کرونا نیز علیرغم تعطیلی بسیاری از مشاغل، این مجموعه از دستورات ستاد کرونا پیروی نکرده و هیچ گاه تعطیل نبوده است.

صادقی تصریح کرد: لذا بنده از شهرداری تهران می‌خواهم که به شهرداری منطقه ۱۴ مأموریت دهید که موضوع ایمنی بازار گل شهید محلاتی و رشد بی رویه آن را در دستور کار خود قرار دهند و گزارش آن را به شورا تقدیم کنند.