انتقاد از اجرایی نشدن پروژه دانشگاه آتش‌نشانی کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در شورای چهارم کرج راه‌اندازی دانشگاه آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و ساختمان مربوط به آن در چند بلوک به بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید که بعد از مدتی رهاسازی گویا با تغییر کاربری مواجه شده‌ است.

مریم قهرمانی صارم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرارسیدن روز آتش نشان عنوان کرد: نیروی سازمان آتش‌نشانی بودن با آتش نشان بودن متفاوت است، یکی از ضروریات این سازمان با توجه به جمعیت شهر کرج کمبود نیروی متخصص و عملیاتی است.

وی در ادامه افزود: در شورای چهارم کرج راه‌اندازی دانشگاه آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و ساختمان مربوط به آن در چند بلوک به بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید که بعد از مدتی رهاسازی گویا با تغییر کاربری مواجه شده‌است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: تربیت نیروی متخصص و عملیاتی و تجهیز این سازمان به ادوات و ماشین آلات مورد نیاز از ضروریات امروز کلانشهر کرج است. وی تصریح کرد: آسیب‌های جدی و پنهان تنفسی و جسمی از عمده موضوعاتی ست که نیروهای عملیاتی این سازمان با آن روبه رو هستند لذا باید امکاناتی فراتر از آنچه امروز شاهد آن هستیم اعم از امکانات ورزشی مناسب و به‌روز برای داشتن همکارانی با نشاط تر و با انگیزه‌تر فراهم شود.

قهرمانی صارم ادامه داد: شورای اسلامی شهر آمادگی هر گونه مساعدت در تصویب لوایحی که منجر به بالا بردن توان عملیاتی این سازمان شود را دارد چرا که توان تجهیزاتی و عملیاتی این سازمان مستقیماً با جان و مال همشهریان دچار حادثه مرتبط است.