خسارت آثار تبلیغات انتخاباتی به سیما و منظر شهری آستارا

معاون خدمات شهری شهردار بندرآستارا گفت: متاسفانه ستادهای نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل های غیرمجاز و دیوارهای این شهر، خسارت زیادی را به سیما و منظر شهری وارد کردند.


شایان ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آستارا برای فعالیت‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ۱۷ جایگاه تبلیغاتی را در مجموع با مساحت حدود یک هزار مترمربع اختصاص داده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه ستادهای نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات با نصب آثار تبلیغاتی در محل‌های غیرمجاز مثل مبلمان شهری، جداول، تیرها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات، سطل‌های زباله و دیوارهایی که به تازگی رنگ آمیزی شده بود، خسارت زیادی را به سیما و منظر این شهر وارد کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: قبل از آغاز ایام تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی با حضور همه نامزدها در فرمانداری شهرستان برگزار و بر رعایت قانون تاکید شده بود، اما متأسفانه بسیاری از نامزدها و طرفداران آنها با نصب آثار تبلیغاتی در نقاط غیرمجاز، خسارت زیادی به سیما و منظر شهری وارد کردند.

وی یادآور شد: از فردای انتخابات، ۹۰ نیروی خدمات شهری شهرداری آستارا پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی و جمع آوری سازه‌ها را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۴۰ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.