تلاش برای تحقق بودجه و درجه شهرداری شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: در راستای تحقق بودجه و درجه شهرداری شهر خوانسار تلاش خواهیم کرد.

به نقل از ایمنا، ابوالفضل توکلی امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار خوانسار با بیان اینکه مطالبات علما و روحانیت خوانسار استفاده از الگوی اسلامی در شهرسازی شهر است، اظهار کرد: خوانسار به عنوان شهر پایلوت در شهرسازی ایرانی اسلامی مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به دغدغه شهروندان شهر خوانسار در حفظ این باغ شهر گفت: حفظ محیط زیست و طبیعت این شهر در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد. شهردار خوانسار با بیان اینکه با بازدید میدانی در محلات مختلف شهر از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان قرار خواهم گرفت، تصریح کرد: در راستای تحقق بودجه شهرداری و ارتقای درجه شهرداری شهر خوانسار تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در راستای گام دوم انقلاب از ظرفیت جوانان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی شهر استفاده خواهم کرد، گفت: اولویت نخست شهرداری و شورای شهر توجه به مُر قانون است.

در ادامه «عبدالخالق شریعتی» رئیس شورای شهر خوانسار در این باره اظهار کرد: شوراها گامی به سوی تحقق قانون اساسی و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی و استحکام قدرت انقلاب برای کشور هستند. وی با بیان اینکه انتخاب شهردار وظیفه شورا است، افزود: بدون نگاه سیاسی و با در نظر گرفتن ملاک تعهد به خدمت، تخصص، شایستگی، مردمی و پاسخگو بودن «ابوالفضل توکلی» برای سکان داری شهرداری خوانسار انتخاب شد.

رئیس شورای شهر خوانسار گفت: شهرداری برای آبادانی شهر نیاز به حمایت شهروندان دارد. وی با تأکید بر اینکه شهردار خوانسار با مسئولان همکاری و تعامل داشته باشد، گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر تلاش خواهیم کرد تا شهروندان طعم شهر نشینی را بچشند.