بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در بابلسر

پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با حضور استاندار مازندران با اعتباری حدود ٢٠٠ میلیارد ‏تومان به بهره برداری رسید.‏


به نقل از ایمنا، امروز، پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با اعتباری حدود ٢٠٠ میلیارد تومان شامل ساخت پل چهارم با اعتبار ١١٠ میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار٢٠ میلیارد تومان و گلخانه شهرداری با اعتبار پنج میلیارد تومان و پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر با حضور استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

«احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بابلسر، عنوان کرد: بزرگ‌ترین مشکل و مانع استان مازندران در دهه‌های اخیر واگرایی و تمرکز نداشتن بر مشکلات استان به عنوان یک پیکره واحد بود.

وی با بیان اینکه همواره اولویت در مدیریت استان و تاکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک مازندران را در مسیر توسعه و رفع مشکلات قرار دهیم، گفت: یکی از عوامل اصلی عقب‌افتادگی توسعه مازندران واگرایی بوده است سعی کردیم از آن خارج شویم.

استاندار مازندران تصریح کرد: همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و هر کسی باید در طول دوران مسئولیت خود گام مؤثری برای استان بردارد و بعد مسئولیت را در اختیار فرد بعدی قرار دهد.