تشریح اهداف خدمات شهری شهرداری یزد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد با حضور در یکصد و چهل و نهمین نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر به بیان اهداف این معاونت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، جعفر امین مقدم در این نشست ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون در این معاونت صورت گرفته برتسریع بخشیدن پروژه های شهری تاکید کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: با توجه به حجم موارد مختلفی که در حیطه معاونت خدمات شهری وجود دارد ضمن لزوم توجه به تقویت همه جانبه مالی و انسانی در این حوزه، با ارتقای فضای کمی وکیفی در شهر، تلاش و توان خود را جهت افزایش رفاه شهروندان به کار خواهیم گرفت و این دور از انتظار نیست.

همچنین در این نشست سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر به بیان موارد مختلف در حوزه های محیط زیست، فضای سبز، مدیریت پسماند، سیما و منظر شهری، دفع روان آب های سطحی و همچنین سد معبر در بافت تاریخی از مباحث زیر مجموعه معاونت خدمات شهری پرداخت و گفت: اقداماتی که تاکنون در این حوزه ها صورت گرفته قابل تقدیر است اما باید بدانیم که تا رسیدن به شرایط ایده آل برای همشهریان اقدامات بیشتری باید صورت پذیرد.

حمید رضا رحیم دل رئیس سازمان مدیریت پسماند، سید محمد میرجلیلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و یدالله سلیمیان سرپرست مدیریت بحران به ارائه گزارش عملکرد های خود پرداختند.