ابلاغ درجه ۳۱۰ دهیاری استان ایلام

معاون اموردهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ تعیین و ارتقاِء درجات ۳۱۰ دهیاری استان ایلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اعلام این خبر افزود: در یکصد و چهارمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ که در معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، مدارک مربوط به دهیاری‌های متقاضی استان ایلام بررسی و شد و در نهایت درجه 149 دهیاری تعیین و درجه 161 دهیاری نیز ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه استان ایلام جزء استان‌هایی است که تمامی دهیاری‌های آن تعیین درجه شده‌اند، اظهار کرد: 59 درصد دهیاری‌های این استان دارای درجات یک و 2 هستند. 35درصد دهیاری ها دارای درجات 3 و 4 و شش درصد مابقی نیز درجه 5 و 6 دارند.

قربانی با اشاره به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در تعیین میزان حقوق و مزایای دهیار مؤثر بوده و همچنین در صورت ابلاغ تشکیلات سازمانی دهیاری‌ها، در بکارگیری تعداد نیروهای شاغل در دهیاری‌ها مؤثر می‌باشد، از دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها خواست تا مشخصات دهیاری‌های واجد شرایط خود را برای تعیین و یا ارتقا درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، احصاء و به معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.