سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در پروژه تله سیژ قزوین

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین گفت: با تمام مشکلات و منابع مالی در نهایت تله سیژ قزوین افتتاح شد و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده به نتیجه رسید.

هادی طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات مهم انجام شده برای بازگشایی مجموعه تفریحی تله سیژ اظهار کرد: در استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری متعددی وجود دارد که در صورت وجود یک عزم جدی برای بهره برداری از آنها می‌توان بستر خوبی را برای برخورداری مردم از این توانمندی‌ها مهیا کرد.

وی عنوان کرد: مجموعه گردشگری منطقه کامان و زرشک که تکمیل آن مدتی متوقف شده بود در چند سال گذشته با عزم جدی مسئولان و ورود سازمان همیاری وضعیت مطلوبی پیدا کرد و توانستیم این منطقه زیبا را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: مدیر موضوع استاندارد سازی و تکمیل امکانات برای بهره برداری در شرایط سخت آب و هوایی و فصل زمستان و دمای ۱۰ درجه زیر صفر انجام شده و گاهی ارتفاع برف در این منطقه تا دو متر هم می‌رسید، اما با تلاش شبانه روزی همکاران خود، عاشقانه و مجدانه برای احیا و راه اندازی این مجموعه همت کردیم و امروز این منطقه آماده استفاده شده است.

وی یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری‌ها اقدامات زیادی در استان انجام داده و امروز با کمک رسانه‌ها امیدواریم این فعالیت‌ها منعکس شود تا مردم به آینده امیدوار شوند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین اضافه کرد: در شرایطی که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه شده و بسیاری از طرح‌های عمرانی و تفریحی متوقف شده و یا نیمه تمام مانده است تکمیل این مجموعه تفریحی از اقدامات بسیار مهم خواهد بود.

وی گفت: در این مجموعه تفریحی ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و امیدواریم با تکمیل فازهای بعدی بتوانیم این منطقه را به قطب گردشگری استان تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین تصریح کرد: در هفته گذشته وزیر میراث فرهنگی پس از افتتاح تلهسییژ و بازدید از مناطق گردشگری قزوین، عنوان کرد: مناطقی چون بوستان ملی باراجین و تله سییژ از مناطق بی نظیر است و می‌تواند برای جذب گردشگر بسیار مؤثر باشد همچنین سه پیست اسکی کودکان، پیست آموزشی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک پیست ۲۵۰۰ متری حرفه ای در این مجموعه پیش بینی شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: راه اندازی سامانه فروش اینترنتی «قزوین من»، ورود به بازار سهام، بهره برداری از پنج هکتار زمین در منطقه حصار پس از ۲۰ سال، راه اندازی مجموعه تله سی یژ، راه اندازی شرکت طرح و توسعه و ملی ساختمان و نمایشگاه دائمی استان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به فعالیت رسمی تله سی یژ در طول هفته اظهار کرد: این مجموعه از روز سه شنبه تا جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر دایر است و هزینه ورودی برای خبرنگاران رایگان و خانواده آنها با ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.