شهرداری اصفهان قسط اول تسهیلات بانکی برای رینگ چهارم را دریافت کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه رینگ چهارم شهر اصفهان در صورتی که کاملا تکمیل شود، تاثیر به سزایی بر ترافیک درون شهر و رینگ سوم شهر خواهد داشت.

محمد نورصالحی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه رینگ چهارم، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: این رینگ حفاظتی حدود ۸۰ کیلومتر است که نزدیک به ۵۰ درصد آن در شهر اصفهان قرار دارد و اگر به صورت کامل اجرا شود، می‌تواند مشکلات ترافیکی این کلانشهر را رفع کند.

وی در ادامه افزود: این پروژه در گذشته با مشارکت استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری‌های اطراف اصفهان آغاز به کار کرد و به امید خدا اگر مشارکت همه این دستگاه‌ها باشد و رینگ تکمیل شود، مشکلات ترافیکی کلانشهر اصفهان بسیار کمتر خواهد شد. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه در صورتی که کاملاً تکمیل شود، تأثیر خوبی بر ترافیک درون شهر و رینگ سوم خواهد داشت.

نور صالحی تصریح کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه، لایحه‌ای حدوداً سه هفته پیش تصویب شد که بر این اساس ۲۵۰ میلیارد تومان از طریق منابع بانکی تأمین می‌شود و اولین قسط آن به میزان ۵۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است. وی تاکید کرد: تصویب این لایحه قطعاً به سرعت گرفتن پروژه کمک خواهد کرد.