ناوگان جدید حمل و نقل و ترافیک شهری اصفهان رونمایی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: فردا همزمان با برنامه "هر یکشنبه، یک افتتاح" از ناوگان جدید خودرویی و موتوری حمل و نقل و ترافیک شهری رونمایی می‌شود.


مسعود بنده خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی به همت شهرداری اصفهان در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال تجهیز شده است.

وی افزود: ۱۶ دستگاه خودرو ۲۰۷ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال به منظور تسریع در انجام مأموریت‌های میدانی و نظارتی و تأمین سلامت آمد و شد حمل و نقل درون شهری خریداری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه گفت: همچنین ۲۲ دستگاه موتورسیکلت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با هدف کاهش زمان رسیدگی به مشکلات و تخلفات رانندگی و سهولت دسترسی به محل تصادفات خریداری شده است.

بنده خدا از خرید ۴۰ دستگاه دوچرخه پلیس با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این دوچرخه‌ها به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمل و نقل پاک در نظارت‌های مدنی و فرآیند اعمال قانون پلیس خریداری شده است.

وی از خرید پنج خودرو ون جهت تجهیز و استفاده برای حمل و نقل معلولان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این ون‌ها مجهز به بالابر برقی، امکان جا به جایی همزمان سه ویلچر سوار، امکان استقرار یک نفر همراه معلول و دارای سقف بلند و تهویه مطبوع است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال تصریح کرد: این بنا در مجاورت پارک زمزم در منطقه ۱۳ شهر اصفهان به نحوی جانمایی شده است که خاتمه بخش خطوط ارگانیک شکل دهنده سایت همجوار باشد.