انتشار شماره جدید ماهنامه دهیاری‌ها با موضوع روستا و زیست بوم کارآفرینی

پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه دهیاری‌ها با موضوع 'روستا و زیست بوم کارآفرینی' از سوی انتشارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت کارآفرینی در روستاها و نقش آن در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و ... تحریریه ماهنامه دهیاری‌ها بر آن شد این موضوع را با حضور اساتید و صاحبنظران و اندیشمندان این حوزه بررسی و چالش‌ها و راهکارهای مدیریتی کارآفرینی روستایی را برای دهیاران و فعالان حوزه مدیریت روستایی کنکاش نماید.

اسماعیل زیارتی ادامه داد: برخی موضوعات مطرح شده شامل: "مدیریت محلی و زیست بوم کارآفرینی روستایی"، "نقش دهیار در نهادینه کردن کارآفرینی راهبردی روستایی"،‌ "تبیین نقش معیشت پایدار در زیست بوم روستایی"، "بررسی عوامل اقتصادی موثر بر توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه زنان روستایی" و ... است که توانسته با استفاده از نظر اساتید و متخصصین، برای افزایش کارآمدی دهیاری‌ها در کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای روستایی راهکارهای علمی و عملی پیشنهاد دهد.

وی افزود: نسخه چاپی این شماره برای دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها ارسال شده و نسخه الکترونیکی آن نیز در نشانی www.imo.org.ir بارگذاری و قابل دریافت است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌گیری از مطالب مجله، در صورت داشتن مقاله، تجربه، گزارش یا مطلب مرتبط به نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نموده و همچنین با ارایه نظرات و پیشنهادهای سازنده خود، این نشریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.