زمان رسیدن به محل حادثه در بروجرد ۳ تا ۵ دقیقه است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: زمان رسیدن به محل حادثه سه تا پنج دقیقه است.

به نقل از ایمنا، محمد غفاری عنوان کرد: زمان رسیدن به محل حادثه بین سه تا پنج دقیقه بوده که به واسطه بودن ترافیک و محل حادثه قابل تغییر است. وی با اشاره به نصب دستگاه‌های اعلام و اطفای حریق در بازارها، بازارچه‌ها، کارخانه‌ها و ابنیه‌های دولتی، افزود: متأسفانه قریب به اتفاق واحد مسکونی اداری و عمومی شهرستان مجهز به سیستم ایمنی اطفای حریق است.

غفاری تاکید کرد: در این خصوص از نیمه دوم سال ۹۹ با بستن قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات وارد عمل شده‌ایم و در واقع سرلوحه اصلی در سازمان آتش‌نشانی در سال ۱۴۰۰ ورود مستقیم و جدی به ایمنی سازی برای داشتن سیستم اعلام اطفای حریق در سطح شهر در ادارت و مراکز تجاری هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد تصریح کرد: همشهریان نسبت به این موضوع جدیت به خرج دهند و زمانی‌که نامه به آنها داده می‌شود به این کار ورود پیدا کنند. غفوری اضافه کرد: مردم باید این موضوع را جدی بگیرند قبل از اینکه اتفاق تلخ برای خودشان یا دیگران رخ دهند و همکاری لازم را با آتش نشانی داشته باشند.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که اماکن فوق را تهدید می‌کند، نبود سیستم اعلام و اطفای حریق است که اهمیت این موضوع به مالکان اعلام‌شده که دستگاه‌های اعلام و اطفای حریق در جلوگیری و کنترل آتش‌سوزی بسیار مؤثر است.