فرهنگسراهای کرج با برنامه تک نسخه‌ ای اداره شود

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری با پژوهش و نظرسنجی براساس نیازهای محلات، فرهنگسراها را راه اندازی و برنامه تک نسخه‌ای برایشان تعریف کند.

به نقل از ایمنا، محمد اسدیان در بازدید از فرهنگسرای در حال ساخت منطقه چهار شهرداری کرج، عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گفته اسدیان فرهنگسرای در حال احداث منطقه چهار شهرداری کرج برای انجام فعالیت‌های هنری و فرهنگی در نظر گرفته شده است. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به وجود محله‌های مختلف، نمی‌شود برای تمام فرهنگسراهای شهرداری نسخه واحدی پیچید بنابراین شهرداری با پژوهش و نظرسنجی براساس نیازهای محلات، فرهنگسراها را راه اندازی و برنامه تک نسخه‌ای برایشان تعریف کند.

وی عنوان کرد: مطالبات شهروندان در مناطق ۱۰ گانه شهری متفاوت است، بنابراین نمی‌توان نسخه‌ای یکسان برای همه فرهنگسراهای شهر ارائه داد. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فراوان در کلانشهر کرج، خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی دقیقی از هنرمندان کرجی موجود نیست لذا سازمان فرهنگی باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.