شهرداری ها بهره برداران سیستم پایش تصویری استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه و بروز رسانی سیستم پایش تصویری استان تاکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند و بروز می تواند نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب جرائم و نظارت بر آنها ایفا کند. بحث پایش تصویری حاکمیتی و در راستای امنیت مردم است. برای توسعه نیاز به نظم، امنیت و آرامش داریم و هوشمندسازی به این مسائل کمک می کند.

وی با بر شمردن اهمیت پایش تصویری و با بیان اینکه، اختلال در پایش تصویری هم نوعی اختلال در امنیت است اظهار کرد: امروزه در دنیا بحران های مختلف طبیعی، اجتماعی و ناامنی ها از طریق همین پایش تصویری پیشگیری، کنترل و مدیریت می شود. مهم ترن دستاوردهای پایش تصویری در استان افزایش ضریب امنیت، کاهش جرایم، تخلفات و سرقت، کنترل و روانسازی ترافیک و ارتقای سطح مدیریت شهرهاست.

احد جمالی با بیان اینکه، بهره برداران سیستم پایش تصویری در استان شهرداری ها، نیروهای انتظامی و امنیتی هستند و تشخیص آنها با رئیس شورای تامین استان است، خاطرنشان کرد: این دستگاه ها با هماهنگی شرکت مخابرات و زیرساخت و فرمانداری‌ها راهکارهای مناسب برای تقویت و بروز رسانی پایش تصویری را فراهم کنند و در این خصوص کمبودها، مشکلات و پیشنهادات لازم را به حوزه معاونت سیاسی اعلام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی تاکید کرد: وظایف کمیته ساماندهی هوشمندسازی از سوی شورای امنیت کشور تعریف شده است و باید براساس دستورالعمل ها اقدامات لازم صورت گیرد و هر دستگاه باید و موظف است که وظایف محوله را در این خصوص به خوبی عملی کند.