ابلاغ درجه ۳۸ دهیاری استان چهارمحال و بختیاری

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ تعیین و ارتقاء درجه تعدادی از دهیاری‌های استان چهارمحال و بختیاری به استاندای این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اعلام این خبر افزود، در صد و پانزدهمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ مدارک مربوط به دهیاری‌های متقاضی استان چهارمحال و بختیاری بررسی و 38 دهیاری واجد شرایط شناخته شد که بر اساس آن درجه مربوط به یک دهیاری تعیین و درجه مربوط به 37 دهیاری ارتقا یافت.

وی در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای 566 دهیاری دارای مجوز می‌باشد که پس از ابلاغ درجه دهیاری‌های استان در سال جاری، نزدیک به 97درصد از آنها درجه‌بندی شده‌اند که از این تعداد 58درصد از دهیاری‌ها دارای درجات 1 و 2 هستند. 32درصد دارای درجات 3 و 4 و 10درصد نیز دارای درجه 5 و 6 می‌باشند.

قربانی افزود: با توجه به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در تعیین میزان حقوق و مزایای دهیار، تشکیلات سازمانی دهیاری‌ها و بکارگیری نیروهای شاغل در دهیاری‌ها مؤثر می‌باشد و همچنین ساختار تشکیلاتی هر دهیاری متناسب با آخرین درجه مصوب انجام خواهد گرفت، لازم است استانداری‌ها فهرست دهیاری‌های فاقد درجه خود را جهت تعیین درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، هرچه سریعتر احصاء نموده و به معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.