انتشار فراخوان جذب ایده‌های نوآورانه در شورای شهر بندرعباس

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: فراخوان ایده‌های نوآورانه کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر این کلانشهر منتشر شد.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: کمیسیون بهداشت شورای شهر بندرعباس با هدف بسترسازی برای افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، توسعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت بین شهروندان، شناسایی نخبگان، هدایت ایده‌های خلاق به طرح‌های کاربردی جهت رفع مشکلات شهری و ارتقای کیفیت خدمات رسانی فراخوان داده است.

وی در ادامه افزود: مدیریت پسماند، فضاهای سبز شهری، مدیریت ایمنی و بحران شهری، خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت، سلامت شهری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ساماندهی ساحل از محورهای اصلی این ایده‌های نوآورانه است. رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس ادامه داد: دانشجویان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، نوآوران و تمام شهروندان از مخاطبان این فراخوان هستند.

کناری نژاد تصریح کرد: کاربردی بودن و معطوف بودن به ارائه راه حل، توجه به نیازهای کنونی و دارای اولویت در مدیریت شهری و معطوف بودن به معضلات شهری بندرعباس، نوآوری و ابتکار، بررسی امکان تأمین منابع و امکانات مورد نیاز طرح و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های شهر بندرعباس از شرایط آثار ارسالی است. وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ است.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نحوه شرکت در فراخوان به این صورت است که طرح پیشنهادی بر اساس چارچوب‌های اعلام شده در فراخوان تهیه و سپس از طریق پل ارتباط مجازی ارسال می‌شود. همچنین متقاضیان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه شورای اسلامی شهر بندرعباس واقع در طبقه سوم شهرداری مرکزی تحویل دهند.

وی تاکید کرد: منظور از ایده نوآورانه در این فراخوان، ایده یا طرحی است که منجر به تولید یا توسعه یک محصول یا ارائه یک خدمت نوآورانه می‌شود. به برترین و کاربردی‌ترین ایده‌ها، هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شماره واتساپ ۰۹۹۰۲۰۰۹۷۵۲ نشانی تلگرام ahmadkonarinezhad و آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید راه‌های ارسال مجازی این آثار است.