ساری از داشتن موزه محروم است

سرپرست شهرداری ساری گفت: مرکز استان در دل خود گنجینه‌های فراوانی از آثار کهن و تاریخی دارد، ‏اما از داشتن موزه محروم است.‏


به نقل از ایمنا، حمیدرضا مرادی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری مازندران به رویداد گردشگری ۲۰۲۲ اشاره و این مهم را فصلی تازه در توسعه شهری و معرفی مرکز استان دانست و اظهار کرد: تعامل دو سویه و همکاری شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی استان گامی مهم در معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

وی با مهم برشمردن این رویداد به نقش شهرداری در میزبانی این رویداد افزود: شهرداری ساری تلاش می‌کند تا چهره متفاوتی از این شهر برای میهمانان و گردشگران ارائه کند.

سرپرست شهرداری ساری با تأکید بر اینکه شهرداری مرکز استان برای تحقق این موضوع و میزبانی از کشورهای اکو در سال ۲۰۲۲ به‌طور جد عمل خواهد کرد از تشکیل کارگروه‌های مرتبط با رویداد گردشگری «ساری ۲۰۲۲» در شهرداری ساری خبر داد و افزود: هرگونه همکاری خود را برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی مرکز استان اعلام می‌کنیم.

وی گفت: شهرداری ساری همواره در راستای پیشبرد اهداف رویداد گردشگری ساری ۲۰۲۲ در تعامل مستمر و سازنده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه مرکز استان در دل خود گنجینه‌های فراوانی از آثار کهن و تاریخی دارد، اما از داشتن موزه محروم است بر ضرورت راه‌اندازی موزه در شهر ساری تأکید کرد و این نوید را به شهروندان داد که موزه در مرکز استان احداث می‌شود.