خودکفایی سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید ماسه

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه دستگاه تولید ماسه سازمان تا چند ماه آینده وارد مدار قرار می‌گیرد، گفت: به زودی سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان در زمینه تولید ماسه به خودکفایی می‌رسد.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر در صدد انجام اقدامات جدید برای سازمان عمران برآمدیم که از جمله آنها می‌توان به موضوع مشارکت، تعاونی مسکن کارکنان، فروش مصالح و تولیدات جدید در مجتمع تولیدی صفه و برقراری ارتباط قوی‌تر بین شهرستان‌های اطراف و کلانشهرها اشاره کرد.

وی با اشاره به راه اندازی واحد مدیریت بازرگانی و مشارکت‌ها در سازمان عمران شهرداری، افزود: این سازمان چند وظیفه اصلی از جمله راه‌اندازی مباحث مشارکتی و نهادینه کردن فروش‌ها و پیش بینی تولید محصولات در کارخانه را بر عهده دارد.

مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: سه مشارکت عمده این سازمان با منطقه هشت شهرداری در ارتباط با پلاک دوم خیابان طاهرزاده برای اجرای پروژه مشارکتی مجتمع مسکونی، پروژه تجاری و مسکونی در خیابان رودکی واقع در محدوده منطقه پنج شهرداری و مشارکت با شرکت تعاونی مسکن در خیابان امام خمینی (ره) است که تا اوایل سال آینده به نتیجه می‌‎‌رسد.

وی با اشاره به فروش مصالح در سازمان عمران، تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فروش مصالح به پیمانکاران عمرانی شهر و مردم انجام شده است. طرفه تابان با بیان اینکه در بخش تولیدات سازمان، گفت: قالب انواع نیوجرسی‌ها حتی قالب‌های نیوجرسی‌های مفصلی نیز آماده شده است؛ به عنوان مثال تمام نیوجرسی‌های استفاده شده در رینگ حفاظتی شهر از تولیدات سازمان است.

وی در ادامه گفت: در شرایط کرونایی نزدیک به هفت هزار قطعه قبور پیش ساخته در این سازمان طراحی و ساخته شد و خاکبرداری و جاگذاری قبور پیش ساخته نیز توسط سازمان انجام شده است. مدیر عامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه به زودی سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان در زمینه تولید ماسه به خودکفایی می‌رسد، گفت: دستگاه تولید ماسه سازمان عمران تا چند ماه آینده وارد مدار قرار می‌گیرد تا از خرید ماسه برای تولید مصالح بی نیاز شویم.

وی تصریح کرد: به زودی سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان در زمینه تولید ماسه به خودکفایی می‌رسد. طرفه تابان از بهره برداری نخستین خط تولید تمام اتوماتیک کف فرش بتنی به روش پرس تر در کشور خبر داد و افزود: این کارخانه که قابلیت تولید کف فرش بتنی با بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی را دارد از دقیق‌ترین سیستم‌ها جهت عمل‌آوری قطعات تولیدی استفاده شده است.

وی ادامه داد: قابلیت تولید دو رسته از انواع کف فرش‌های بتنی (تک لایه پرس تر و دو لایه پرس خشک) در ابعاد مختلف (حداکثر ۵۰ سانتیمتر)، طرح‌های متفاوت و رنگهای مختلف از مزایای دیگر این کارخانه است.