شصت و یکمین شماره فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت شهری منتشر شد

ئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از انتشار شصت و یکمین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت شهری و روستایی از سوی انتشارات سازمان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی گفت: فصلنامه مدیریت شهری و روستایی با همکاری دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی و با کمک اساتید این حوزه توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از مهمترین و پربازدیدترین منابع علمی معتبر در زمینه یافته‌ها و تحقیقات جدید مدیریت شهری و روستایی حفظ کرده و امیدواریم شهرداران و دهیاران کشور نیز بهترین و شایسته‌ترین بهره علمی را از این نشریه دریافت کرده و با کاربست یافته‌های جدید در بهتر اداره کردن امور شهر و روستای خود کوشش نمایند.

وی در ادامه گفت: این شماره از مجله با مقالات تخصصی از جمله " فراترکیب مدل‌های کسب و کار در شهرهوشمند"، "شناسایی عوامل نهادی رسمی تغییر کاربری اراضی مجموعه شهری تهران در دو دهه اخیر"، "الگویی برای نظارت عملکردی در شهرداری‌های کلا نشهرهای ایران"، "فرایند گونه‌شناسی بافت‌های شهری روستابنیان در اقلیم گرم و خشک ایران " و ... با تایید داوران این حوزه منتشر شده است.

وی افزود: کلیه شماره‌های این نشریه در آدرس اینترنتی http://ijurm.imo.org.ir و سایت سازمان بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌گیری از مطالب مجله در صورت داشتن مقاله علمی-پژوهشی در این سایت بارگذاری نموده و همچنین با ارایه نظرات و پیشنهادهای سازنده خود تحریریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.