ممنوعیت ورود کامیون به شهر ساوه از امروز اجرایی شد

فرماندار ساوه گفت: براساس مصوبه‌ شورای ترافیک از ششم مهر ماه ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر ساوه اجرایی شد و کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

به نقل از خبرنگار مهر، علی میرزایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده است و پلیس با استقرار در محل و همچنین توسط دوربین‌های پایش تصویری متخلفین احتمالی را اعمال قانون می‌کند.

وی افزود: ۲۴ تیرماه ماه سال جاری بود که در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه، نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، کنارگذر شمال به غرب شهر ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار ساوه ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه ملی، تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر ساوه از سمت محور قدیم ساوه به تهران ممنوع و عملاً میادین و مبادی ورودی این شهر از زیر پای کامیون‌ها خارج می‌شوند.

وی گفت: برخورداری ساوه از کنارگذر یکی از خواسته‌های دیرینه مردم این شهرستان بود که پس از ۱۳ سال تأخیر و وقفه در تخصیص اعتبارات ملی، به سرانجام رسید.