لزوم تشکیل کمیته تخصصی در حوزه حمل و نقل عمومی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک و حمل و نقل شهر تهران نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت آقای مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و  تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.


به نقل از شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پس از سومین جلسه شورای ششم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستورهای جلسه امروز تودیع شهردار سابق تهران و گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک بود.

ترافیک و حمل و نقل شهر تهران به دلیل مسائل مربوط به مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی این تحرک ایده آل نیست و کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و  تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.

او در ادامه گفت: دو فوریت طرحی در ارتباط با گزارش شهردار سابق تهران و انتقادات مطرح شده اعضای شورا از این گزارش با رای اکثریت اعضا تصویب شد که طبق آن باید یک گزارش کامل تغییر و تحول و بررسی تعیین شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: موضوع دیگر مطرح شده مربوط به جلسات داخلی شورا بود که تقویم این جلسات را تا پایان سال برای روزهای یکشنبه و سه شنبه تنظیم کردیم.

چمران با بیان اینکه هرساله با همکاری آموزش و پرورش، پلیس و شهرداری، کمیته ای برای فعالیت‌های مربوط به آغاز مدارس و هماهنگی بیشتر و تسهیل ویژه در این بخش تشکیل می شود، اضافه کرد: در این جلسه درخواست شد تا علاوه بر آن، کمیته ای تخصصی در کمیسیون حمل و نقل شکل بگیرد و به صورت تخصصی مسأله حمل و نقل و ترافیک را دنبال کند.