مشکل پرداخت حقوق کارکنان برج میلاد برطرف می شود

سخنگوی شورای شهر تهران از برطرف شدن مشکل پرداخت حقوق کارکنان برج میلاد خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حقوق همه کارکنان به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد.

به نقل از مهر، علیرضا نادعلی، درباره جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهری‌ها گفت: این جلسه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در تالار دکتر شیبانی شورای شهر برگزار شد و علاوه بر شهردار و شورای شهر شهرداران تازه منصوب شده نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه آشنایی بیشتری با شهرداران مناطق انجام شد گفت: در این جلسه نکاتی در مورد روند اقدامات در شهرداری و موضوعات ریزتر مطرح بود که شهردار تهران به آن پاسخ داد.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: موضوعاتی مانند صدور پروانه ساخت، کوتاه کردن زمان صدور پروانه ساخت و ساز اطراف مهرآباد و مشکلات مرتبه‌سازی در این محدوده از جمله مباحث جلسه هم‌اندیشی امروز بود همچنین شهرداران مناطق سوابق خود را به اعضای شورای شهر اعلام کردند و خوشبختانه همه این افراد از نیروهای باسابقه و جوان هستند. گفت: شهردار تهران برنامه تشکیل کمیته‌ای جهت پیشگیری و رفع موانعی که جلوی حرکت تحولی شهر را می‌گیرد ارائه داد.

وی در ادامه گفت: مقرر شد کمیته تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف و کمیته‌ای در مورد پروژه‌های بلاتکلیف رها شده تشکیل شود. نادعلی تصریح کرد: همچنین در مورد مشکلات حقوق کارکنان برج میلاد در هم‌اندیشی امروز مطرح شد که شاید اشکالات پیش آمده مربوط به مدیریت برج میلاد باشد که شهردار تهران بیان داشت که باید برنامه‌ریزی کنیم که حقوق همه کارکنان از مبدأ به صورت متمرکز برای همه پرداخت شود.

سخنگوی شورای شهر تهران یادآور شد: همچنین اقدام برای تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز و مدیریت شهری یکی دیگر مباحث مورد گفت‌وگو میان اعضای شورای شهر و شهردار تهران بود.