دوره آموزشی مديريت پروژه در شركت مترو برگزار شد

به منظور آشنايی با مبانی دانش مديريت پروژه و همچنين استانداردهای مختلف اين مبحث، يك دوره آموزشی با حضور بيش از 30 نفر از مديران ارشد و كاركنان موثر بر سيستم مديريت پروژه شركت مترو برگزار شد؛ اين كلاس‌ها طی 4 روز با رعايت كامل دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذيرفت.

به نقل از پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»،به منظور آشنايی با مبانی دانش مديريت پروژه و همچنين استانداردهای مختلف اين مبحث، يك دوره آموزشی با حضور بيش از 30 نفر از مديران ارشد و كاركنان موثر بر سيستم مديريت پروژه شركت مترو برگزار شد؛ اين كلاس‌ها طی 4 روز با رعايت كامل دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذيرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) اميرعباس رضايی مدير دفتر برنامه‌ريزی و مديريت پروژه شركت مترو با اعلام اين مطلب گفت: دانش مديريت پروژه، مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تكنيك‌هايی است كه هرسازمان را در راه رسيدن به اهداف پروژه‌های تعريف شده‌اش كمك می‌كند. اين رويكرد در واقع تلاشی ارزشمند براي افزايش ضريب اطمينان موفقيت هر مجموعه است و با در پيش گرفتن چنين رويه‌ای، ضمن كاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويی در زمان، مسير بهتر و مطمئن‌تری برای دستيابی به اهداف نشانه گذاری حاصل خواهد شد.

رضايی در ادامه گفت: در دوره نخست برگزاری كلاس‌های مديريت پروژه كه با حضور اساتيد و مدرسين صاحب صلاحيت انجام شد، ضمن آشنايی هرچه بيشتر مديران ارشد و كاركنان موثر بر پروژه‌های شركت مترو با تعاريف و مبانی اين دانش و همچنين مبحث مديريت استراتژيك پروژه‌ها، استانداردهای روز مديريت پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اين در حالی است كه برگزاری دوره پيشرفته استاندارد مديريت پروژه PRINCE 2 در مهر ماه سال جاری در حال برنامه‌ريزی و تدارك است.