برترین‌های اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور معرفی شدند

در پی برگزاری اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور که در روز چهارشنبه ششم اسفند‌ماه برگزار شد، برترین‌های این المپیاد، از سوی رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام و معرفی شدند.


به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی در این زمینه گفت: در راستای بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری ها مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی برای اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی برگزار نمود.

وی ادامه داد: این المپیاد سراسری با حضور 231 نفر از کارکنان شهرداری های کشور برگزار شد و شرکت‌کنندگان افرادی بودند که در آموزش های مکاتبه ای که پیش از این در 31 استان کشور برگزار گردید، به عنوان برتر انتخاب شده بودند.

وی اضافه کرد: این آزمون که به صورت مجازی و راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه ششم اسفند ‌ماه برگزار شد، مشتمل بر 100 سوال تخصصی از عناوین آموزشی حمل ونقل همگانی شهری، مدیریت پسماند شهری، مدیریت بحران شهری و مباحث عمومی مدیریت شهری بود.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی در ادامه گفت: در مجموع 5 امتیاز برتر این المپیاد را 5 نفر از شرکت کنندگان استان‌های یزد، قم و کهکیلویه و بویر احمد کسب نموده‌اند که این افراد به عنوان "برترین‌های اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور" انتخاب و معرفی می‌شوند.

زیارتی نصرآبادی در ادامه گفت: همچنین از 6 تا 10 رتبه امتیازی بعدی در این المپیاد را 11 نفر از شرکت کنندگان استان های آذربایجان غربی، یزد، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، هرمزگان، قزوین و لرستان به خود اختصاص دادند و به این ترتیب 11 نفر از شرکت کنندگان نیز به عنوان "افراد شایسته تقدیر اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور" انتخاب و معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی ضمن اشاره به حضور و مشارکت بسیار فعالانه بانوان در این المپیاد گفت؛ 9 نفر از بانوان همکار در شهرداری‌ها حائز رتبه‌های برتر یا شایسته تقدیر این المپیاد شده‌اند که بدین ترتیب 56 درصد از منتخبین این المپیاد به بانوان تعلق گرفته است که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت است.

زیارتی نصرآبادی همچنین گفت: مرکز مطالعات‌برنامه ریزی شهری و روستایی در راستای انجام وظایف و رسالت‌های خود در زمینه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تلاش نموده است تا از تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای نوین آموزشی برای ارتقای سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بهره‌گیری نماید.

اسامی پذیرفته شدگان را می توانید در این لینک، مشاهده کنید.