رونمایی از دستگاههای بکهولودر خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها

طی مراسمی با حضور جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در شهرستان تفت استان یزد از بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها رونمایی و واگذاری آنها آغاز شد.


به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، در آیین رونمایی و آغاز واگذاری بکهولودرها به شهرداری ها و دهیاری ها با حضور دکتر مسعود نصرتی، که مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان نیز وی را همراهی می کرد، با تائید دستگاههای تولید شده توسط شرکت سنو پارس، روند واگذاری آنها به نهادهای هدف آغاز شد.

دکتر مسعود نصرتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد که با همکاری میان بخش خصوصی و دولت و حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، ضمن آنکه نیاز شهرداریها و دهیاری ها در رابطه با ماشین آلات تا حد امکان مرتفع میگردد، شعار رونق تولید و رشد تولیدات داخلی نیز محقق گردد.

وی با تشکر از مدیر کل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در پیگیری بی وقفه جهت تسریع در اجرای قراردادها و آماده شدن بکهولودرهای خریداری شده، از مدیران و کارگران شرکت دانش بنیان سنو پارس نیز تشکر نمود که با تلاش شبانه روزی و ایجاد زیر ساخت های لازم، در تامین نیازهای شهرداریها نقش آفرینی می نمایند.

دکتر نصرتی تصریح کرد: سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور همواره حمایت از تولید داخل علی الخصوص شرکتهای دانش بنیان را سر لوحه خرید های خود قرار داده و در این زمینه اقدامات لازم را صورت خواهد داد.